ePUAPSEKAPSilesia

Prezydent Miasta

Drukuj Powiększ tekst (skrót: +) Pomniejsz tekst (skrót: -)
Kancelaria Rady Miasta (KR)
ul. Plac Wolności 5, 41-400 Mysłowice
pok.: 307
tel.: (+48) 32 317 13 77
fax: (+48) 32 317 12 24
Pracownicy: znajdź pracownika

Zakres działań:
  • Obsługa kancelaryjno - biurowa Rady Miasta i Komisji Rady,
  • Przygotowywanie sesji Rady i posiedzeń Komisji Rady pod względem organizacyjnym i technicznym,
  • Opracowywanie materiałów z sesji Rady oraz posiedzeń Komisji Rady i przekazywanie ich właściwym organom,
  • Monitoring uprawnień Radnych wynikających z przepisów ustawy o samorządzie gminnym i przepisów uchwał Rady,
  • Realizacja obowiązków związanych z wyborami ławników sądowych,
  • Przygotowywanie materiałów i informacji dotyczących pracy Rady, Komisji i Zespołów oraz przekazywanie ich Radnym i Prezydentowi,
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem aplikacji Edytor Aktów Prawnych,
  • Ewidencja i włączanie interpelacji oraz wniosków Radnych w obieg dokumentów w Urzędzie,
  • Prowadzenie rejestru uchwał Rady i przekazywanie ich organom nadzoru prawnego,
  • Planowanie, opracowywanie i realizacja budżetu Rady,
  • Naliczanie diet Radnym zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Realizacja wydatków z budżetu Miasta w zakresie uiszczania składek członkowskich z tytułu przynależności Miasta do związków międzygminnych,
  • Koordynacja wyborów organów jednostek pomocniczych Miasta,
  • Koordynacja współpracy z jednostkami pomocniczymi Miasta,
  • Prowadzenie ewidencji jednostek pomocniczych Miasta,
  • Koordynowanie petycji rozpatrywanych przez Radę Miasta oraz Prezydenta Miasta.
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań wyborczych i referendalnych.
System informacji o terenie miastaBudżet obywatelskiFundusze europejskieNGOKomunikaty dot. bezpieczeństwa