Zakres działań:
-
Obsługa kancelaryjno - biurowa Rady Miasta i Komisji Rady,
-
Przygotowywanie sesji Rady i posiedzeń Komisji Rady pod względem organizacyjnym i technicznym,
-
Opracowywanie materiałów z sesji Rady oraz posiedzeń Komisji Rady i przekazywanie ich właściwym organom,
-
Monitoring uprawnień Radnych wynikających z przepisów ustawy o samorządzie gminnym i przepisów uchwał Rady,
-
Realizacja obowiązków związanych z wyborami ławników sądowych,
-
Przygotowywanie materiałów i informacji dotyczących pracy Rady, Komisji i Zespołów oraz przekazywanie ich Radnym i Prezydentowi,
-
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem aplikacji Edytor Aktów Prawnych,
-
Ewidencja i włączanie interpelacji oraz wniosków Radnych w obieg dokumentów w Urzędzie,
-
Prowadzenie rejestru uchwał Rady i przekazywanie ich organom nadzoru prawnego,
-
Planowanie, opracowywanie i realizacja budżetu Rady,
-
Naliczanie diet Radnym zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
Realizacja wydatków z budżetu Miasta w zakresie uiszczania składek członkowskich z tytułu przynależności Miasta do związków międzygminnych,
-
Koordynacja wyborów organów jednostek pomocniczych Miasta,
-
Koordynacja współpracy z jednostkami pomocniczymi Miasta,
-
Prowadzenie ewidencji jednostek pomocniczych Miasta,
-
Koordynowanie petycji rozpatrywanych przez Radę Miasta oraz Prezydenta Miasta.
-
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań wyborczych i referendalnych.
|