Patronat Honorowy Prezydenta Miasta
Co zrobić, by uzyskać Honorowy Patronat Prezydenta Miasta dla organizowanego wydarzenia? Wystarczy, zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta (46/2016) i Regulaminem dotyczącym przyznawania patronatów, wypełnić stosowny wniosek i przesłać go mailem, pocztą bądź złożyć w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice.
Prawo do przyznania Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta przysługuje Prezydentowi Miasta Mysłowice. Wyróżnienie jakim jest Honorowy Patronat Prezydenta Miasta zarezerwowane jest dla najważniejszych wydarzeń, które w szczególny sposób przyczyniają się do rozwoju i promocji miasta oraz integracji mieszkańców. Honorowy Patronat Prezydenta Miasta przyznawany jest przedsięwzięciu, które ma zasięg, rangę lub znaczenie co najmniej: miejskie, regionalne lub ogólnopolskie czy międzynarodowe.
Kompletny wniosek należy złożyć przynajmniej na 30 dni przed planowanym rozpoczęciem przedsięwzięcia.